azi cred…

http://www.wallcoo.net/

… in Mos Craciun si in Mos Niculae,🙂 stiu e cam devreme.

Dar se intampla surprize frumoase din cand in cand. Si ma simt si mai bine pt ca am facut un lucru ff bun (pt mine) si in momentul urmator am primit un cadou neasteptat – iata ce inseamna good timing.

Eu cred in Mos Craciun din iarna lui 1999. Totul incepe banal cu un televizor alb negru, vechi cu purici, si cu antena legata cu un siret de pantof, in balcon pe sarma de rufe, si din 3 programe cate om fi prins pe vremea aia, pt fiecare program trebuia sa mutam antena pe sarma. Unu statea in balcon sa mute antena si unu statea in camera sa zica cand se vede bine (tehnologie frate). Dintre toti ai casei, je stiam cum si unde sa dau pumnii in tv ca sa se stabilizeze imaginea. Si nu! nu-mi spuneti ca asta era o metoda empirica, pt ca functiona de fiecare data.

Asa, tv-ul vechi … care se strica si bazaia cand erau desenele preferate. In iarna aia ai mei se descurcau greu cu banii (ca dealtfel in toata copilaria mea si a celor 3 frati ai mei) si tata nea promis ca o aibe o prima de Craciun si o sa ne ia un tv nou, si color pe deasupra. Era cel mai frumos vis al nostru, numai ca peste o saptamana lam vazut tot mai nervos si agitat pe tata si neam dat seama din discutii ca erau probl la fabrica Tractorul si ca tv-ul promis sar putea sa nu ajunga la noi.

Cumva neam resemnat cu gandul ca nu o sa avem tv, si speram ca o sa fim macar putin norocosi si un mic cadou tot o sa primim. In anul ala miam pus in gand asa: daca printr-o minune o sa primim un tv eu o sa cred in Mos Craciun orice ar fi. Si miam pus asta in gand tocmai pt ca parea imposibil in situatia data.

Minunea sa intamplat. In seara de 24 dec, exact in ajun tata a deschis usa si a intrat in casa cu un brad mare, si dupa aia a adus si tv-ul. Am aflat dupa aia ca patronul unde lucra tata dupa serviciu a facut un gest frumos de sarbatori si ia dat o prima de craciun, un brad si la ajutat sa cumpere tv-ul.

De atunci cred in Mos Craciun si avantajul de a fi sarac este ca de lucrurile mici te bucuri enorm atunci cand stii ca ele nu se pot intampla si totusi cumva ele devin reale.

PS: dedicatie pt Jo.

Lasă un răspuns

