cujetare 1

photo from:
*
Mi s-a spus ca as interveni cu vointa mea peste altii (desi eu nu resimteam chiar asa situatia). In primul rand asta m-a ajutat sa ma intreb daca chiar asa este si in ce fel actionez in acele momente si  care sunt resorturile interioare. Ce am aflat pe propria piele este ca aceasta s-ar putea sa vina dintr-un surplus de vointa care poate fi directionat catre exterior, deci catre ceilalti cand aveam de lucru f mult chiar cu propria persoana. Cu alte cuvinte de cate ori imi propuneam sa lucrez asupra mea imi era destul d dificil si intampinam niste obstacole, amanari insa la altii puteam sa vad mai usor ce la mine imi scapa.
*
O abordare potrivita ar fi:
      – Incearca sa observi fiecare situatie, cum actionezi tu, cum se simte celalalt, suspendand orice judecata de moment, inventariaza trairile si gandurile ce se nasc din situatia data, urmand ca dupa ce trece un anumit timp sa mai revii asupra situatiei
      –  Pt fiecare situatie in care ai intervenit peste altcineva, sau cineva a intervenit peste vointa ta – incerca sa vezi daca puteai reformula, reface abordarea in asa fel in cat sa nu produci efecte neplacute, si dincolo de discomfort si neplacere ce ti-a adus in lumina intamplarea respectiva
      – Exersarea rabdarii – cu tine, si cu ceilalti. Unele situatii de acest gen sunt prilej de a nu reactiona imediat la ceea ce se intampla, sa cantaresti mai intai lucrurile, si actiunea sa vina intr-un mod just.
*
*
*
Spor in autocunoastere!
*
*
*
Lasă un răspuns

