Un altfel de discurs

nota: am transcris textul asa cum apare pe youtube, chiar daca este putin adaptat

gasesc o paralela cu viata mea, situatia din Romania si din lume…

Text din video:

Nu prea stiu cum sa incep…

Totul depinde de ce vom face in perioada urmatoare

Si fie ne vindecam impreuna, ca o natiune…

Sau ne vom prabusi

Cu fiecare alegere unul cate unul, pana vom fi terminati

Acum, suntem in iad oameni buni..

Credeti-ma

Si
si putem sa ramanem aici si sa fim facuti praf in continuare…

Sau

Putem sa ne luptam sa gasim drumul nostrum spre lumina…

Sa iesim din iad…

O alegere la un moment dat

Aceasta alegere nu pot sa o fac eu in locul tau

Asta nu e o alegere pt un singur om

Ci pentru o natiune

Ma uit in jur si vad atatia oameni care isi doresc altceva

Am facut toate greselile pe care o natiune le putea face;

Am vandut totul pe nimic

Am cheltuit mult peste cat ne puteam permite, ne vine sa credem sau nu…

Ne-am instrainat unii de altii si am inchis prea des ochii atunci cand nu trebuia

Iar in ultima vreme

Nici nu mai avem curajul sa ne uitam la noi ce am ajuns

Cand imbatranesti in viata ti se iau tot felul de lucruri

Asta e parte din viata

Dar ceea ce invatam cand pierdem lucruri

E ca viata e jocul propriilor alegeri

La fel e si viata unei natiuni

Pentru ca fiecare in joc, om sau natiune

Marja de eroare este atat de mica

Jumatate de pas mai devreme sau mai tarziusi nu mai reusesti

Jumatate de secunda mai repede sau mai incet si ai pierdut momentul

Alegerile pe care trebuie sa le faci sunt peste tot in jurul nostru

Sunt in fiecare moment al jocului, in fiecare secunda

In natiunea asta luptam pt fiecare alegere

Ii facem praf pe toti cei din jur pt fiecare alegere

Tinem cu dintii de fiecare alegere

(nota: nu ma regasesc in ipostaza asta cu ii fac praf pe cei ce mi se opun – in schimb prefer sa stau demn si vertical catre tot ce vine catre mine cu impulsuri agresive, si nu ma las ingenuncheata de neajunsuri si nedreptati)

Pt ca toate aceste alegeri puse cap la cap

Inseamna diferenta dintre a pierde si a castiga

Dintre a trai si a muri!

In orice lupta

Cel care e dispus sa moara, va castiga acea alegere

Stiu ca daca inca mai traiesc

Este pt ca inca sunt dispus sa lupt si sa mor pentru fiecare alegere

Pentru ca pana la urma a allege inseamna sa afirmi ceea ce crezi

Nu pot sa va oblig

Uitati-va la cel de langa voi …

Uitati-va in ochii lui

Veti vedea un om care e dispus sa lupte alaturi de voi

Veti vedea un om care e dispus sa se sacrifice pentru ceilalti…

Pentru ca stie ca si voi ati face la fel pentru el

Acesta este spiritual unei natiuni

Si fie ne vindecam acum ca o natiune

Fie vom muri ca niste indivizi oarecare

Acesta este jocul oameni buni

Asta e totul.

Ce o sa faceti?

Lasă un răspuns

