Curs on-line pentru mămici cu prunci de 0-3 ani

Curs on-line Isis Sophia 
pentru mămici cu prunci de 0-3 ani

După al treilea curs on-line cineva mi-a mărturisit că simte nevoia unei astfel de însoţiri pe tot anul. In clipa aceea m-am bucurat, era o neaşteptată confirmare a rezultatelor muncii mele. Apoi m-am gândit că este destul de greu, necesită multă muncă, mult material cu un anume nivel spiritual…
Dar în felul acesta s-a sădit o sămânţă. Micuţa sămânţă a crescut şi s-a rotunjit în cursul on-line dedicat sărbătorii Pascale şi mai apoi în cursul Rusalii-Sânziene…
Când fiica mea mi-a dăruit prima nepoată, am îndemnat-o, am pledat chiar, să stea acasă cu copilul în cei doi ani oferiţi şi consideraţi suficienţi pentru creşterea şi educarea copilului de onor statul român. Am făcut acest gest ştiind câtă nevoie are copilul mic de prezenţa mamei, prezenţă de neînlocuit, care pune bazele sănătăţii sale fizice, sufleteşti şi spirituale pentru tot restul vieţii. M-a ascultat mai mult din respect şi probabil în virtutea autorităţii părinteşti.
Cam când nepoata mea avea un an şi jumătate, fiica mea, ca toate mamele curajoase, care stau cu copilul acasă a trecut printr-un moment critic de oboseală şi de frustrare privind cum alţii se realizează în carieră. Mi-a spus foarte hotărâtă că nu va mai sta acasă cu al doilea copil. Atunci o altă sămânţă s-a sădit în sufletul meu.
Acum când fiica mea are un alt îngeraş care ne binecuvântează cu prezenţa lui, ea mi-a spus că va sta doi ani acasă cu mica Tania. Atunci mi-am amintit toate acestea şi sămânţa a început să crească şi să dea un mic colţ: Mamele au nevoie de însoţire educativ-spirituală în perioada cât stau acasă cu copilul…pentru ele şi pentru copil, pentru armonizare interioară prin cunoaştere.
O durere mai veche a mea este aceea că şcoala nu ne pregăteşte pentru viaţă, pentru a trăi în comunitate, pentru familie, pentru a fi soţ şi soţie şi mai ales pentru a fi părinte. Dacă toate celelalte ipostaze sunt oarecum doar în contul nostru personal, a fi părinte marchează pe toată viaţa copilul şi adultul care va fi el mai târziu. Adică din punctul meu de vedere este o responsabilitate triplă: pentru noi, pentru copil, pentru Cosmosul întreg, deoarece cu cât mai buni şi frumoşi sufleteşte suntem fiecare, armonia Cosmică creşte… din această durere s-au născut alte seminţe care au dat naştere Şcolii Părinţilor. Părinţii au nevoie să înveţe să fie părinţi şi să-şi cunoască în mod real copilul ca fiinţă spirituală.
Privind lumea supermodernă din jur am constatat o emancipare a femeii care m-a bucurat foarte mult. Dar din păcate, emanciparea aceasta are dimensiuni foarte masculine vizând beneficiul financiar, poziţia în societate, adesea puterea şi plăcerea de a da ordine, cariera în detrimentul familiei, pentru că ziua tot 24 de ore are…orice am face. Nu pledez acum pentru femeia casnică de altădată, de pe vremea bunicii şi nu neg capacitatea de realizare socio-profesională a tuturor femeilor. Departe de mine aşa un gând, am fost casnică vreo şase ani şi ştiu exact cum este: şi bucuriile extraordinare dar şi disconfortul financiar ca şi nevoia de realizare profesională. Şi aici o semincioară a stat în aşteptare… Pledez pentru femeia conştientă de valoarea, capacităţile şi îndatoririle ei spirituale, pentru femeia preoteasă a propriului cămin.
Din toate aceste miraculoase seminţe în sufletul meu a căpătat contur Cursul Isis Sophia, un curs destinat mămicilor care au copil între 0 şi 3 ani, un curs de însoţire sufletesc-spirituală.
Cursul nu-şi propune să dea soluţii şi indicaţii medicale ori de puericultură, nici informaţii privind cel mai bun pediatru, tip de căruţ, lapte, pempers, reţete de mâncărică pentru copil, când şi cum introducem un aliment, etc.

Acest curs vizează în primul rând atmosfera interioară a mamei, construirea unei stări interioare de linişte adusă de cunoaştere, de mulţumire, de conştientizarea dimensiunii spirituale a maternităţii, de bucurie a vieţii, toate fiind foarte importante pentru creşterea unui copil sănătos fizic, sufleteşte şi spiritual.
Cursul propune materiale care să creeze o stare de entuziasm pentru etapa de viaţă în care ne aflăm, pentru ceea ce facem ca şi faptă cosmică, prin informaţie, prin frumuseţe, prin adevăr. Finalitatea materialelor este o atmosferă interioră armonioasă şi plină de pace spirituală a mamei care o va transmite copilului. Vom primi multe poveşti cu tâlc, basme explicaţii, relatări, pilule educaţionale, posibilitatea de a pune întrebări, de a trimite confesiuni şi împărtăşiri.

Vor fi module de 2-6 săptămâni şi pauze de 1-2 săptămâni pentru ca informaţiile să se aşeze.
Modulele:
Modul 1: Cunoaştere de sine: cine sunt ca fiinţă spirituală-iulie 2012
Modul 2: Cunoaşterea copilului ca fiinţă spirituală-august 2012
Modul 3: Virtuţile basmului-sept. 1012
Modul 4: Principiile educaţiei sănătoase/ autoeducaţia părintelui-oct. 2012
Modul 5: Sărbătorile Toamnei: Ziua Recoltei şi Mihael- oct–noiembr. 2012
Modul 6. Spiritul Crăciunului 14 noiembr-25 decembrie 2012
Modul 7: 12 Nopti sfinte şi Epifania 26 dec 2012 – 7 ian 2013
Modul 8: Arta de a certa cu poveste – sfirsitul lui ian. 2013
Modul 9: Masa anotimpurilor/Sărbătoarea ca ritm anual – febr 2013
Modul 10: Paştele – mart. -apr. 2013
Modul 11: Sa învăţăm să creăm poveşti pentru copilul nostru- sf. mai
Modul 12: Înălţare /Rusalii-iunie
Modul 13: Să descoperim lumina Sânzienelor-
Modul 14: Să cunoaştem temperamentele- iulie 2013
Modul 15: Cum mă fac ascultat de copil- august 2013
Ne putem înscrie pentru cursul integral sau doar pe module.
Detalii şi înscriere: vasilescu.ileana @yahoo.ro

 

Lasă un răspuns

