Razboinicul pasnic – the warrier

http://www.rockethub.com/projects/6011-cree8-success-energize-your-life-purpose

Nu Voi lupta cu tine!

 

 Dar ma voi educa

Voi onora vechile cai

Si voi merge pe calea cea dreapta

 

 Nu voi lupta cu tine, dar voi combate frica ta cu adanca compasiune.

 Sunt un luptator.

You are amazing. You just have to believe it and act on it.

Once you do, nothing can stand in your way.

You will flow like water, float with the wind, stay steady as the stone and burn with an inner fire that will warm you and fill you with life and purpose.

I am drawing from the ancient wisdom of my ancestors, the lessons of life, my own failures and successes, my imperfections and the times I got it right.

…. Esti uimitor. Trebuie doar sa crezi asta si sa te porti ca atare.

In momentul in care asta se va intampla, nimic nu iti va sta in cale.

Vei curge precum apa, vei pluti cu vantul, vei fi stabil precum o stanca, si in interiorul tau va arde un foc care te va incalzi si te va umple de viata si directie clara.

Desenul acesta vine din intelepciunea straveche a inaintasilor mei, din lectiile din viata mea, din caderile si succese mele, din imperfectiunile mele si din datile cand am atins reusita….

nu am timp sa traduc acum tot – dar e uimitor

Lasă un răspuns

