Subcarpati Om ft Chimie

 
Subcarpati-Om ft Chimie
Cum sa faci bani x6
 
Si poate prin joc si prin fericire
Tare zic de bani ca poate asa ajung mai repede la tine
Un mecanism atat de complex
Nici nu stiu de unde sa incep unde sa lovesc
Se percepe totul cand esti mic clar
Trebuia sa cauti domeniul
Unde avea-i haz
Iti place muzica, sport
Vreo dorinta silita sa faca
Altceva cu silinta
Altii nu vedeau ce le era sortit
Si asa ca isi canalizeaza energia gresit
Da poate tu n-ai nici o vina defapt
Si parintii pot gresi stiu ca e socant
Prea mic ca sa recunosti raul facut
Uite timpul a trecut
Si acum esti inconjurat de tot felul
De oameni cu care nu ai treaba cu adevarat
Si cand realizezi ca nu faci ce iti place
Incepi sa devii frustrat si mintea nu iti da pace
 
Incepi sa imbatranesti prematur cu cearcane
Si asta-i indiciu
Si eu sigur incerc sa te conving
Un parinte copile ca daca faci ce iti place
In viata ocolesti fericire
Si atunci evolutia va fi usoara
Incepe sa se cunoasca si la partea financiara
Nu iti promit castel sau imparatie
Dar iti promit in acest haos un soi de bogatie
 
Chimie:
Stiu ca e greu fara un leu nu
Orasul mare esti copil si n-ai tupeu nu
Obisnuiam sa beau pana tarziu
Sa scriu un vers sa adorm cu gandu la hartii
Da mai ales din lipsa lor rulez mult
Clar fumez ca turcu muguri
Parca clubul e cubic
Viata mea e cubul rubic
Sa n-ai dubii iubi
Lupta cu piciu in mine mama
Ca n-am vrut sa ascult sunt bine crescut
Da n-am vrut sa le aud
Asa ca lasa-ma sa fiu ce vreau sa fiu
Ce stiu ca sunt
Ai dreptate da stiu ce nu sunt
Pentru pofte nici un efort de prisos
Adunam si chistoacele de pe jos
Da nu e vina lor fiindca sangele curge
Si impunge venele la naiba mii de fulgere
Pana unde se duce povestea asta la naiba
Mii de tunete
Pune-te in locul meu in lumea mea de sunete
Parca-s telighidat
Lumea e o scena spui ca-s televizat
Jocul asta cu care m-am insurat
Fiindca il iubesc si l-am lasat insarcinat
 
Si poate in joc si fericire
Tre sa zic de bani ca poate asa ajung mai repede la tine
 
Cum sa fi om cum sa fi om x6
Cum e sa fi om man cum e sa fi om x2
Lasă un răspuns

