31 ani

31 ani

Sunt recunoscatoare pt toti oamenii care ii am in viata mea,

Fie ca sa ne intalnim de la suflet la suflet in fiecare zi, sa depasim intalnirile si vorbariie superficiale, si fiecare interactiune sa fie una cu sens, vreau sa primesc si sa dau mai departe inspiratie pt a trai frumos si cu sens.

E.S. Posthumus – Nara

What You Need –

Guide my life into destiny

Climb outside
Reach up and paint the sky with me
Finding you has changed everything

We both break free if we make it on top
If one should fall we both will drop
We move together from here on out
What you need is what I’m about

I’m alright with the world we’re in
Let’s end this night
And let it go with the morning light
Finding you has changed everything

Starting with one desire to grow
Our path is laid with seeds we sow
Into the universe we fall

We’re tied together now and forever

***

traducere ro:

De ce ai tu nevoie

Ghideaza-mi viata intru destin

 
Iesi la suprafata
Atinge cat de sus poti si picteaza cerurile cu mine
Gasindu-te pe tine, asta a schimbat totul
Amandoi ne vom elibera daca vom ajunge in varf
Daca e unul sa cada, amandoi ne vom prabusi
Calatorim impreuna de acum incolo
Ceea ce ai tu nevoie, asta reprezint eu pentru tine
Sunt in pace cu lumea in care suntem
Sa punem capat noptii
Si lasa sa se duca totul cu lumina diminetii
Totul incepe cu dorinta de  a creste
Calea noastra se intinde pe semintele pe care le plantam
Inapoi in univers cadem
Suntem legati acum si pe vecie
 
***
 
PS: aceste versuri imi vorbesc puternic de dublul din mine (partea neprelucrata, fatza neprietenoasa care iese din cand in cand la suprafata – ea vine si imi arata imperfectiunile mele si ce am de lucrat)

 
„Amandoi ne vom elibera daca vom ajunge in varf
Daca e unul sa cada, amandoi ne vom prabusi”
– nu putem sa negam aceasta parte, si sa o dam la o parte, pt ca ne va trage in jos, incercand sa prelucrezi ce ai de prelucrat vei mai urca o treapta catre o versiune mai curata a ta.

.

Lyrics from

http://www.lesfriction.com/?page_id=182

poem preluat de la

http://www.lesfriction.com/?page_id=182

Later edit:

31 ani – in acest moment al vietii mele am inteles ca sunt ff buna la inteles lucruri care iti fac mintea sa explodeze – dar nu sunt in stare sa le si explic 🙂 … deocamdat’ (traiesc o stare paradox in care toate lucrurle sunt valabile in acelasi timp, contrariile se impaca, si aceste lucruri sunt dincolo de bine sau rau, ele doar sunt.

Lasă un răspuns

