Casa ideala (scrisa dupa o discutie anecdotica auzita la radio Guerilla)

Casa ideala (scrisa dupa o discutie anecdotica auzita  la radio Guerilla)

De exemplu eu stau intr-o garsoniera – pentru mine casa ideala ar fi un apartament cu 2 sau 3 camere intr-o zona decenta. Dar iti dai seama ca deja sunt cativa care locuiesc intr-o astfel de casa?! Si pentru ei casa ideala ar fi undeva la curte🙂. Si la case cu curte exista bineinteles oameni care locuiesc in “Casa de Vis” dar nu a lor, caci si ei viseaza la randul lor  la ceva mai mare, cu mai mult spatiu, cu ceva etaje, in alta zona poate, alti vecini… si tot asa

Concluzia:

in casa ta ideala tot timpul locuieste cineva. Altcineva…

PS:

pai la asa conditii de piata o sa-mi fac casa in spatiul meu sufletesc, caci acolo construiesc dupa bunul meu plac, nu am termen limita, echipa nepriceputa, costuri extra etc

Lasă un răspuns

