3 POVESTI CU INGERI, De Ileana Vasilescu – carte de daruit

Update

pentru comenzi carti:

Pentru cei din Bucuresti ce trec sau locuiesc prin zona Decebal- Baba Novac, gasiti cartile Creanga Fermecata si la Clubul Waldorf.

https://www.facebook.com/Ed.Creanga.Fermecata

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.458211764297492.1073741830.291408794311124&type=1

detalii şi comenzi :

christtttina @ yahoo.com

ileana.ileana1855 @ yahoo.com

* * *

3 POVESTI CU INGERI

De Ileana Vasilescu

***

Cateva cuvinte despre carte:

Aceasta carte e prilej de a crea moment magice alaturi de cei mici, de a recastiga din farmecul copilariei, de a ne apropia de Craciun cu pregatirea plina de consideratie pe care o cere acest moment. Prea s-a intransformat Craciunul in ceva commercial, si in acelasi timp daca stii sa cauti in jurul tau vei gasi si acele lucruri simple care sa-ti imbogateasca sufletul. Aceasta carte cu povesti pline de farmec si invataturi si ilustratii minunate sper sa ajunga sa insenineze serile multora.

***

Cateva cuvinte despre autoare – scrise chiar de ea:

La început am fost: Vai, plânge copilul! Apoi am devenit: Stai cuminte! Apoi am fost rând pe rând Lenuţa,  nepoata mea, fata lui domn director, soră-mea, Ileana, eleva,  fiica doamnei profesoare, blondo, iubito, prietena mea, dulceaţă. O  vreme am fost studenta…Într-o zi am devenit: Soţia mea. Apoi rând pe rând mami, mămico şi mamăăăăă. Mulţi îmi spuneau în lipsă Vasileasca. Copiii din bloc mă strigau: Mama lui Valentiiin! Mama lu’ Cristinaaa! Mamaaa lui Sabin! Am mai fost doamna profesoară! Doamnă! La un moment dat am devenit eu însămi: Ileana Vasilescu. Mai nou sunt: Bunicaaa ! Dar sunt recunoscătoare pentru că între timp am cunoscut iubirea care nu aşteaptă nimic…

Ileana Vasilescu

***

Alte titluri puplicate:

“Arta de a mustra”, 1 ediţie, Bucureşti 2011

“Povestiri pentru copii”

Editura Sophia, 12 ediţii

“Surâsul Cerurilor. Poveştile Maicii Domnului”

Editura Adonis, 1 ediţie

“Vieţile sfinţilor. Povestiri pentru copii”

***

Comenzi carti:

ileana.ileana1855@yahoo.com

christtttina@yahoo.com

***

Lasă un răspuns

