trecator / vesnic

 

 

in ultima vreme tot stau si ma gandesc ca daca ne legam de spirit privim viata si moartea altfel… trecator / vesnic… esential / neesential…

ce este crucial?
Si nu as putea sa traiesc sub nici o forma fara acel lucru?

Viata mi-a aratat ca nu grija hainelor / al unei case / al hranei ar trebui sa am… caci am fost in toate situatiile posibile si cand credeam ca sunt cel mai jos de undeva, neasteptat am primit de toate si nimic nu mi-a lipsit cu adevarat vreodata –- singura mea grija ar fi sa ma ingrijesc de sufletul meu ca de o gradina – de ce, atunci cand avem de toate ne simtim cateodata ofiliti, si ceva parca totusi lipseste…

http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/unuidac.php

http://www.romanianvoice.com/poezii/poeti/eminescu.php

Lasă un răspuns

