Disclaimer personal

 

Eu nu indraznesc sa supar unii oameni cu unele cerinte / vorbe / observatii… etc

Iar altii la randul lor nu indraznesc sa ma deranjeze pe mine…

 

…………..

 

Insa va incurajez pe toti sa ma “deranjati” (dupa o atenta evaluare interioara bineinteles – altfel riscam sa manevram amestecuri neprocesate – si nu e prea bio din partea noastra :P)

 

As vrea sa-mi pun un disclaimer:

Eu functionez

fara protocol, fara menajamente

si daca ma supar – e treaba mea oricum – si oricum imi va trece

si daca iti vine sa imi zici ceva – indrazneste!

Sau daca tu crezi ca nu e momentul – sau ca eu nu pot intelege acum: Indrazneste!

Si daca astepti urmatoarea ocazie si impulsul initial e cam la fel de puternic: Indrazneste!

 

Insa daca intre timp s-a mai domolit / sau poate chiar s-a transformat: atunci poti tine informatia pentru tine fara nici o suparare🙂

 

ma amuza ca sunt perceputa in continuare

fie ca Zana Zen sau Zmeul Gigi Duru

 

cum “citim” noi oamenii

cat de maiastru mai citim noi printre randuri

si ne bucuram de ce chestii destepte descoperim

si ne oprim acolo – la ce am descoperit

eu ma minunez la ce imi scapa – la ceea ce a ramas in umbra – nevazut, nerostit, neauzit

 

Din dialogul cu partile pe care nu vreau sa le vad in mine: imi eliberez convingerile si ma usurez pt mai departe. E ca si cum pana acum am adunat intr-un sac mare peticit convingeri de tot felul… si acu nu fac decat sa le scot afar ala lumina si sa le eliberez: multumesc mi-ai fost companion de drum insa de acum drumul e fara bagaje, si tot ce voi avea nevoie imi vine in intampinare.

Sa fie primit

 

 

 

Lasă un răspuns

