I feel like a brave cookie.

peace

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

2013-2014

I feel like a brave cookie.

 

Am realizat multe, am trecut prin multe, am demontat credinte vechi bine insurubate dar care nu imi mai serveau – m-am prins de niste reguli ale jocului ( si culmea e ca eu sunt si jucator si creator, si la un moment dat glumeam spunand: daca rezolv chestia asta trec la urmatorul nivel, si am trecut🙂 si dupa cateva nivele dinastea imi venea sa spun: da’ cine a scris prostia asta de joc ca nu-mi place deloc (ma revoltam eu impotriva creatiei mele🙂

M-am confruntat cu frici, si tot felul de situatiuni si acum chiar simt total ca exista o cale / o mie / cate vreau eu sa inteleg si sa integrez si sa fac pace cu mine si cu lumea (nu ma mai mir atat de tare pt ca stiu ca orice e posibil – sper sa raman in starea asta de amuzare, usurinta si bucurie – si cand ies din ea macar stiu cum e si cum pot sa locuiesc mai mult timp in spatiul asta de libertate (libertate interioara = pace)

 

PEACE of cake!

Lasă un răspuns

