<3 Dar din dar

floarea-1000petale-v2

 

 

*

*

*

*

*

*

*

De ceva vreme studiez cartile si metodele lui Abraham Hicks…

Stiu –  au aparut atat de multi autori pe subiecte de viata si spiritualitate, incat nu mai stii de unde sa alegi, si cand sa mai studiezi si sa aplici.

Cu toate astea – mi-am gasit atata bucurie si usuratate in aspectele cele mai generale dar si lucruri foarte practice ale vietii – insotite de umor, blandete si intelepciune – incat imi vine sa spun in gura mare la toata lumea :D. Ma abtin 🙂 pentru ca si eu am dat peste resursa asta acum mai multi ani, si mi-a trecut pe langa urechi, a trebuit sa ma fragezesc ca un cozonac mai inainte de a putea primi informatiile din aceasta sursa.

Ma minunez cum de am trait atata timp rumegand seturi de credinte care nu-mi apartineau mie insami (le-am preluat din jur de-a lungul timpului – si insasi ideea asta merita un articol amplu intr-o zi). Cum spuneam, unele le-am preluat din jur, altele mi-au servit o perioada dar eu m-am agatat de ele mai mult timp decat mi-ar fi servit, sau altele lucrau in subconstient bine-mersi, altele mi le-am fabricate eu insami mandra in desteptaciunea mea (si apoi e dureros sa renunti de buna voie la ceva ce ai construit tu cu manuta ta, chiar daca e putin toxic :-).

Articolul acesta e o invitatie de a-ti  descoperi sursa interioara – fa un test si vezi ce se intampla 🙂

Metodele invatate de aici m-au ajutat sa ma ancorez in partea pozitiva a vietii (intr-o perioada in care am fost data peste cap) sa-mi regasesc energia, entuziasmul si resursele, incurajarea, speranta, pofta de viata si buna-vointa si acceptarea unor lucruri si situatii care inainte imi dadeau mare bataie de cap. Dupa o scurta perioada de aplicat metodele Abraham Hicks (nu gasesc un termen mai potrivit acum) am scris o mica poveste despre mine (despre partea cea mai adevarata din mine, care era alungata/ ratacita de casa sufletului meu, si in poveste am trait reintoarcerea acasa) o poveste si un desen deosebit pe care le voi publica candva ca o marturie a calatoriei unui suflet .

 

In speranta ca le va fi de ajutor si altora,

am adunat o mica colectie de resurse de la acest autor, si sper intr-o zi sa pot scrie mai amplu despre propria experienta de cautare si navigare in biblioteca de cunostinte acumulate de omenire.

❤ Profund recunoscatoare pentru setea de cunoastere care nu-mi da pace – si pentru pacea ce o gasesc in adevar si intelepciune, in intalnirile si impartasirile dintre oameni autentici.

*

“Contrastul m-a ajutat sa ma definesc cine sunt. Si eu sunt mai mult decat pot descrie in cuvinte.”

*

 

“… Sunt in acest loc de stare buna – unde voi folosi mai putine cuvinte si voi oferi mai multe emotii celor din jur pe care ii iubesc, si voi fi mai mult prin tacere, gesturi, mangaiere, prin simpla prezenta…

Cred ca iti poti da seama de cine sunt

mai mult prin felul in care rad, decat dintr-o conversatie

Mai mult din zambet decat dintr-o conversatie

Cred ca iti poti da seama de cine sunt

Mai degraba din felul in care ma simt decat despre posesiunile mele

Mai degraba din felul in care ma exprim decat din lucrurile materiale pe care le detin…”

 

Abraham Hicks meditations on music – Biutiful:

https://www.youtube.com/watch?v=WLQ78-vbrs8&list=PLWFYZPMObJUz3k-PNwwodkUiPAhOdjD_E

on youtube:

cauta Abraham Hicks + subiectul de interes

 

playlist on grooveshark:

http://grooveshark.com/#!/search?q=Abraham+hicks+publications

se gasesc si carti in romana:

http://www.elefant.ro/carti/lecturi-motivationale/dezvoltare-personala/intrarea-in-vortex-ghid-practic-183607.html

si multe alte resurse online:

http://timeandmoney.tripod.com/abraham-hicks_30_day_work_book.pdf

http://files.meetup.com/1333254/Ask_and_It_is_Given-Abraham-Hicks.pdf

 

Search Ester Hicks PDF on internet J and have fun!

SAMSUNG

Lasă un răspuns

