Imi ascult gandurile despre mine – si Rad din toata inima.

budha laughing

Imi ascult gandurile despre mine – si Rad din toata inima.

Daca sunt monstruoase si  neadevarate = RAD in hohote –  pentru ca Ego-ul meu a putut nascoci ceva atat de mestesugit, si o clipa le-as fi putut crede, si as fi uitat ca sunt si nu sunt cele enumerate, ca sunt ca argintul viu, mereu schimbatoare, si etichete nu mi se pot pune.

Daca sunt adevarate si doare = = RAD in hohote – pentru ca atunci cand se intampla ceva nasol, e mai bine sa rad, si sa dezamorsez bomba decat sa ma maltratez sufleteste, pentru ca inainte de toate ma intereseaza starea mea de BINE si nu cate greseli sau cate bune bifez pe lista.

 

Doamne’ sunt atat de imperfecta si in sfarsit ma prapadesc de ras si-mi place chestia asta. – after a long Ego trip, the first stop is a laughing moment

Lasă un răspuns

