Si asa ma apuca rasu cateodata…

laughing-baby

viata are mereu simtu umorului – Eu din cand in cand 😀
…. am identificat cel putin 3 situatii in ultima vreme in care confruntandu-ma cu x dificultati si discomfort m-am zbatut efectiv sa gasesc o solutie, si cand am terminat cu creiereala am constatat ca aveam deja solutia! si culmea! era chiar langa mine, nu costa, nu trebuia sa ma duc la nush ce magazin sa cheltui nush ce suma sa fac nush ce procedura (cum credeau creierii descreierati:P) si ma umfla rasu cat timp am pierdut ca sa gasesc „solutia cea mai avantajoasa” ma amuza teribil ca solutia cea mai buna: nu e grea, ba dimpotriva e atat de usoara si la indemana incat nu o crezi haha si de aia e usor sa o treci cu vederea, si nu costa bani, si daca ar costa e ca si cum nu ai simti ca ii cheltui (e bunastare, nu cheltuiala) si nici nu tre sa apelez la nush ce expert (pt ca sunt propriul mester) si nici nu tre sa plec intr-un ocol de 80 de zile in jurul pamantului ca sa descopar ca am un giuvaer in buzunarul de la piept.

Bine ma viata, ma! 1-0 pt tine, si pt ca m-am prins 1-1

Lasă un răspuns

