Reflectii despre Eu

  • Persoana care este intr-o conexiune ferma cu “EU sunt-ul” lor niciodata nu va spune “EU sunt”! O experienta adevarata a acestui “Eu sunt” se poate gasi la acele persoane care sunt increzatoare intr-un mod tacut. Acesti oameni nu sunt inspaimnatati de razboaie sau vesti despre ele. “Eu sunt” ne da un sens despre ce e etern; prin acest “Eu sunt” noi putem vedea sensul evenimentelor din present .

     

    The person who has a firm connection with their I Am would never say “I Am!” The true experience of the I Am is found in those who are quietly confident. These are the people who are not frightened by wars or rumours of wars. The I Am gives us a sense of what is eternal; through it we see the purpose of events in the present.

     

    http://esotericconnection.com/reflections/

Lasă un răspuns

