Ce Aleg? Acum si Aici?

Ura duce la ura – violenta perpetueaza agresiune dupa agresiune – toate stirile / intamplarile imi dau inca un motiv in plus sa nu aleg ura (indiferent ce – si am trait pe pielea mea destule nedreptati ca sa aleg sa mai fiu furioasa, fricoasa, sa vreau sa razbun sau pedepsesc – DESTUL e destul – pana aici. EU am trasat o linie – fiecare alege individual in ce spatiu vrea sa traiasca – eu aleg in fiecare secunda cand sunt prezenta cu inima+cap+vointa. Am credinta ferma si de nezdruncinat si o afirm ca daca va fi nevoie de 1001 de acte de bunatate, buna-voire, a raspunde cu bine la rau – asa voi face pentru ca a 1002a oara sa mi se raspunda cu bine la bine (ideal normal ca imi doresc sa nu ajung la 1002 incercari – dar asta nu mai depinde doar de mine).❤ I will be a peaceful warrior!

1396991281570222

395570_10150537570992461_1989068467_n Peaceful_Warrior-001

 

Lasă un răspuns

