De ce?

Iata o intrebare: de ce cand barbatii din jurul meu discuta despre chestiuni politice se exprima cu cuvinte de genu “sa moara” “i-as impuscape toti ” etc?

ce oare ma impiedica pe mine sa rostesc sau sa gandesc asa?!

Faptul ca sunt femeie?

Ca am puseuri de compasiune, empatie?

Ca sunt slaba de inger?

Ca judec incomplete sau gresit? Etc…

sigur am avut si eu ganduri negre, dar m-am rusinat repede, ceva din mine le-a perceput ca o crima impotriva mea insasi…

ma dor aceste cuvinte ca o otrava…

cand vom pune aceasi pasiune in lucruri folositoare, in frumos in ceva plin de VIATA?!

PS.1.: o parte din raspuns l-am aflat: pt a avea curajul de a deschide un dialog sincer si asezat, lipsit de patima cui o avea dreptate (nici unii nu avem dreptate … caci daca am avea nu am mai trai in acest context) … frown emoticon

Lasă un răspuns

