Ganduri-versuri

Wise Guy

Ma doare capu – zambesc , rad

ma scuipa careva, zambesc,

sunt defecta? Zambesc

si rad

 

stii?

Pentru energizare

mi-am inlocuit cafeaua cu o portie buna de ras

si repet portia de cate ori e nevoie

nu costa nimic, nu are efecte secundare

doar d-alea bune

 

Stiu.

nu spun o noutate

dar stii cat de “greu” e sa razi din toata inima

cand ai o migrena turbata?

Sau cand te doare toata coloana?

Pe o scara de  1-10 rad din toata inima

Si durerile nu au decat sa o ia pe scara in jos

Sau pot sa sara sotronul pe aceasta scara.

 

Am de gand sa ma hlizesc cu lucrurile “serioase” din viata mea

Si sa privesc senina seriozitatea lumii

De acolo de sus, privind perspectiva ampla

Imi piere rasul

Dar imi imfloreste timid

Un zambet

De incurajare.

 

Lasă un răspuns

