Mai multe intrebari – un raspuns simplu

88f56ec9ba1479ad0f7baed179f428aa

❤ La atatea belele – ma intreb: pot trai indragostita pe veci de viata? Uau cum ar fi sa iubesc ceea ce este? Atat. Doar atat. Acu cateva saptamani ma intrebam daca pot trai indragostita fara motiv – m-a tinut vreo 2-3 saptamani, si am ras mult (nu, nu mi-am schimbat pastilele :P) si apoi am uitat de treaba asta cu traitu’ ca un indragostit, apoi privesc in jur si imi aduc aminte iar si iar, e ca o promisiune veche care tot iese la suprafata, mi-am promis eu mie, asta acum mult mult timp 🙂

Lasă un răspuns

