Azi am de gand

1917058_192035878373_4998637_n

Azi am de gand sa ma simt bine si sa rad – mult, nesimtit de mult.

Sa imi vad nemultumirile, grijile, anxietatile e usor, vin cu galeata peste mine, din interior, din exterior de dimineata pana-n seara cu luna pe cer. Sa vad partea buna a lucrurilor a devenit un  efort – Voi continua! Pana cand proportia se va inversa si starea de bine si speranta este una fireasca la indemana, si pt alea cu frici si griji ar trebui eforturi imense ca sa le primesc in sufrageria inimii mele (va vad, va onorez mesajele, insa nu va dau drept de a locui in inima mea).

Lasă un răspuns

