Un reminder catre Sine:

oase 2

Un reminder catre Sine: cateva din lucrurile care le-am invatat din Antroposofie, si mi se da ocazia sa le exersez zilnic:
– A onora ideile diferite de propria mea sfera de convingeri si conceptii despre viata si umanitate
– Am depasit stadiul polemicilor “NOI vs. Ceilalti”, vesnicele tabere adverse pro-contra xyz subiecte
– Onorez fiecare fiinta umana (indiferent de manifestarea ei in planul concret) si respectul pentru tot ce inseamna viata
– Orice e posibil si surpriza si viata apare in fiecare intalnire – fiecare intalnire e un EVENIMENT demn de luat in considerare (nu iau nimic ca picat din senin – si in acelasi timp mi-am propus sa las seriozitaturile deoparte)

 

oase plamani si viata

Lasă un răspuns

