“Dialog” – Aprilie 2016

Am stat in natura am privit, observat, ascultat si s-au nascut cateva versuri (nu as fi zis despre mine ca am treaba cu poezia, insa unele stari-ganduri pot fi exprimate mai traitor asa):

 

 

“Dialog” – Aprilie 2016

 

Eu:

de ce ma doare trupul? Muschii si oasele?

Si pamantul m-a ascultat,

 

Si mi-a raspuns:

De ce

ma doare

trupul?

Muschii

si oasele?!

 

 

Eu:

De unde acest val de tristete?

Si pamantul m-a ascultat

 

Si mi-a raspuns:

De unde

acest val

de tristete?!

 

Eu:

Ce mi se cere sa fac?

Si pamantul m-a ascultat,

 

Si mi-a raspuns:

Ce

ti se cere

sa faci?!

 

Am ascultat tacerea,

Si Raspunsul s-a aratat,

Dincolo de cuvinte omenesti.

Stiam demult,

Doar am uitat,

O clipa.

Lasă un răspuns

