E atat de amuzant jocu asta cu n-am / am – ma bufneste rasu…

Devine foarte, dar FOARTE amuzant de cate ori m-am surprins in ultima vreme gandind: nu am cutare lucru / si apoi lasand lucrurile in pace sa constatat ca deja am acel lucru :))))
s-o luam pe firul cronologic:

  1. imi numaram banii din portofel si imi ziceam ca nu am bani pt xyz (peste 5 minute caut ceva in poseta si gasesc niste bancnote impaturite in geanta – nu in portofel)
    2. in weekend la ai mei dimineata sa-mi fac cafeaua – nu e – imi zic: asta e! – ma invart prin casadespachetez bagaju- si stupoare! Gasesc un pachetel de cafea primit cadou acum o luna pe care ma gandisem sa-l pun in bagaj si uitasem de el
    3. trebuia sa fac niste copii Xerox si ma gandeam ca nu am timp – insa nici nu imi bateam capul – am fost sunata de o prietena si s-a oferit ea sa le faca si sa mi le aduca la birou! S-a oferit fara ca eu sa cer – spatiu liber de actiune :))))
    4. iarna – ma gandeam ca am nevoie de o haina mai calduroaa insa nu vroiam sa fac gaura in buget – si dupa realizez ca deja primisem o haina de iarna groasa ff buna, insa nu imi placea prea tare insa ea era acolo, la indemana chiar in dulap
    5. ma durea spatele de la pat – si ma gandeam ce complicat sa caut saltea sa … blablabla – si ma loveste aducerea aminte ca eu imi lasasem o saltea la ultima mutare la o ruda si ca amanasem s-o iau inapoi doar pt ca patul era cu cativa cm mai mic (si a incaput pana la urma)
    E atat de amuzant jocu asta cu n-am / am – ma bufneste rasu…
Lasă un răspuns

