Ce ma enerva a ajuns sa ma amuze

Ce credem noi despre xyz subiecte e foarte amuzant: de aproape o luna cei cu care vorbesc la telefon ma intreba ff des, daca nu sufar de canicula, de caldura – si eu raspund de fiecare data: nu, nu sufar, nu ma afecteaza, m-am adaptat, si imi creez ganduri noi care ma sustin in orice context de viata. De ce as suferi de caldura? Cand daca mi-e prea cald pot face dus, bea apa, folosesc un evantai, nu mai zic de aerul conditionat (si de ce m-as plange si daca e prea mult  AC?! Ori il inchid, ori port o esarfa, exista mereu solutii), mai adie o briza, sunt copaci, umbra. Setandu-ma sa nu sufar de caldura (haha) simt cum arsita imi ajunge pana la nivelul epidermei, insa inauntru e treaba mea si corpul are o inteligenta magnifica de a se auto-regla (am observat ca atunci cand ma plang de diverse discomforturi de fapt le sporesc, deci plansul despre xyz nu ne ajuta de fapt). Cireasa de pe tort a venit cand intr-o frumoasa dupa-amiaza caniculara in Buc, eu fiind intr-un autobuz aglomerat , cu oameni transpirati si fara AC binenteles, ma suna maica-mea si primele ei vorbe: “ Vai mama, cum te descurci in Bucuresti, ca aici la Brasov e asa o arsita” am ras cu pofta si i-am zis ca cele 2 localitati nici nu se pot compara macar (e amuzant ca ea se poate plange de canicula, poluare, aglomeratie in Brasov, si mi-o zice tocmai mie care stau in buricul Babilonului).

Lasă un răspuns

