copil solar

solar-kid

Cum se face ca in ultima vreme conversatiile cele mai adanci si sincere le am cu copiii?! (si cativa adulti ce nu au uitat de copilul ala solar din interiorul lor) … cu restul oare ce s-a intamplat intre timp? Ce s-a intamplat cu acei copii de aur din varsta inocentei?

Daca vreau sa-mi insanatosesc mintea, stau de vorba cu un copil si ma buseste rasul de ce enormitati debitez. Copii multumesc ca sunteti intelepti si ma readuceti in gandirea inteleptita de dincolo de creierii incinsi (ce bine e sa renunti la intelectualisme, complicaciuni si desteptaciune … si eu m-am hotarat sa devin proasta – si in ultima vreme imi iese de minune :)))

Lasă un răspuns

